niedziela, 19 sierpnia 2012

2.

Oto i VINTAGEEARTH przedstawia swoją pierwszą odsłonę.
________________________________________________
Chciałabym wam pokazać mój najnowszy zakup, z którego jestem ogromnie zadowolona.
Oczywiście od razu zaznaczam, że moje następne posty o zakupach, powinny być
bogatsze i w produkty i w zdjęcia, ten będzie odmienny, bo pierwszy.
____________________
Produkt, o którym słyszałam wiele pozytywnych, bardzo pozytywnych
 wypowiedzi to Matte Top Coat, czyli matowy lakier do paznokci. Ma on za zadanie matować odcień lakieru położonego wcześniej na płytkę naszego paznokcia.
Kupiłam, tak po prostu, żeby go sprawdzić i co się okazuję jest zniewalający.
Nie spodziewałam się takiego efektu, jaki dzięki niemu możemy osiągnąć.
Lakier jest do nabycia w sklepie H&M za ok. 10 zł
  ________________________
Znając jednak mnie, nie poprzestałam na jednym produkcie.
Skoro już kupiłam matowy lakier, to musiałam kupić też bazę pod niego.
Wybrałam morski, zielono niebieski odcień z lekkim brokatem.
Kosztował  15 zł.



15 komentarzy:

  1. Fajny post mam zamiar kupić ten lakier :]
    Zapraszam do mnie wicywikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, też znam pseudokibicki, które interesują się sportem dla szpanu, a nie dla siebie. może nie znam się za dobrze, ale naprawdę tym żyję i nie wyobrażam sobie dnia bez czytania sportowych newsów, czy obejrzenia jakiegoś widowiska :)
    + ten matowy jest bez koloru? czy źle zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam za tymi lakierami z H&M-u :P

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu ; )
    Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam sobie matowy czarny, ale bezbarwnego topu jeszcze nigdzie nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, lubię te lakiery :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie;) powodzenia w prowadzeniu bloga:) zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ten lakier jest świetny.!

    A co do zmian na Twoim blogu: Może jakiś nowy szablon.? ;p

    nastoletnia--moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu :)
    Pisałaś na moim blogu,że byłaś kiedyś grafikiem i że coś tam mam zmienić :)
    Napisałabyś mi na gg co dokładnie bym musiała zmienić czy coś?:)
    Tu jest moje gg:7370329
    Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi:http://photo-my-passion.blogspot.com/ , http://my-changed-life-and-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten lakier, ale aż wstyd się przyznać, nie przeczytałam dokładnie i myślałam, że to jest czarny matowy lakier. Jutro pójdę go kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. TEż chyba się skuszę, co prawda matowe lakiery się u mnie nie sprawdziły, ale to jednak co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na początek jest super, a kolor lakieru bardzo mi się podoba. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba tez zakupie ;D
    zapraszam do mnie : http://niebieskookablondynko-brunetka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń